کسب‌وکارهای خدمات مالی شامل بانک‌ها، شرکت‌های کارگزاری، اتحادیه‌های اعتباری، کارت‌های اعتباری، شرکت‌های بیمه، شرکت‌های دارایی و سرمایه‌گذاری مانند شرکت‌های سهام خصوصی، صندوق‌های سهام خصوصی، تراست‌های سرمایه‌گذاری املاک، صندوق‌های سرمایه‌گذاری مستقل، صندوق‌های بازنشستگی، صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک، شاخص هستند. صندوق ها، صندوق های تامینی، بورس ها و سایر شرکت هایی که از طریق سرمایه گذاری و مدیریت سرمایه سود ایجاد می کنند.

راه حل های مالی قراردادهای بیمه اتکایی ساختاریافته ای هستند که فراتر از مدیریت ریسک هستند و هدف آنها دستیابی به اهداف مالی خاصی برای مشتریان زندگی و سلامتی ما در سراسر جهان است، مانند:

  • افزایش بازده سرمایه
  • بهبود نسبت پرداخت بدهی
  • افزایش سطح سرمایه
  • شرایط رزرو آسان
  • تامین مالی رشد کسب و کار ارگانیک
  • کمک به تامین مالی ادغام یا تملک
  • کاهش نوسانات در سود و نسبت های مالی

طیف کاملی از راه حل های مالی برای مطابقت با اهداف مشتریان ما، از ترتیبات استاندارد گرفته تا ساختارها و پوشش های بسیار سفارشی.این شامل:

  • تامین مالی و منابع برای مگا پروژه ها و پروژه ها
  • تامین مالی کسب و کار جدید (نقدی و غیر نقدی)
  • کسب درآمد از ارزش تعبیه شده
  • امداد رزرو
  • معافیت پرداخت بدهی
  • واگذاری مشاغل غیر اصلی

انواع اصلی خدمات مالی که باید در نظر بگیرید:

1.بانکداری

بانکداری شامل تحویل سپرده به حساب های جاری و پس انداز و همچنین وام دادن به مشتریان است. طبق الزامات ذخیره بیمه سپرده (DI) حدود X٪ از پول سپرده شده به بانک ها باید در دسترس باشد. Y% دیگر برای وام در دسترس است. بخشی از سودی که بانک از این وام‌ها به دست می‌آورد به مشتریانی تعلق می‌گیرد که پولی را به بانک سپرده‌اند.

2. مشاوره ای

این شاخه از خدمات مالی به افراد، شرکت ها و سازمان ها در اجرای پروژه ها و وظایف مختلف کمک می کند. مشاوران مالی می توانند با دقت لازم در مورد سرمایه گذاری ها، ارائه خدمات ارزیابی برای مشاغل، کمک به تلاش های املاک و مستغلات و موارد دیگر کمک کنند. در هر مورد، مشاوران به راهنمایی افراد در جهت درست هنگام تصمیم گیری مالی کمک می کنند.

3.مدیریت ثروت

این نوع خدمات مالی به افراد کمک می کند تا به صورت هوشمندانه پول پس انداز کنند و در صورت امکان از سرمایه خود بازده دریافت کنند. اگر از طریق کارفرمای خود یک برنامه 401K دارید، این یکی از انواع مدیریت ثروت است.

4. صندوق سرمایه گذاری مشترک

موسسات صندوق های سرمایه گذاری مشترک نوعی سرمایه گذاری را ارائه می دهند که چندین طرف در آن سهیم هستند. این سرمایه گذاری ها توسط یک متخصص مدیریت می شود، نه خود سرمایه گذاران. خرید یک صندوق مشترک به اندازه برخی از سرمایه گذاری های سنتی در اوراق قرضه، بازار سهام یا موارد مشابه نیست، بنابراین آنها گزینه ای محبوب برای افرادی هستند که کمی در امور مالی خود مردد هستند. سرمایه گذاری ها نیز متنوع هستند که به کاهش ریسک کمک می کند.

5.بیمه

این یکی از رایج ترین حوزه در خدمات مالی است. اکثر مردم درک درستی از بیمه دارند. این سیستمی است که شما به صورت ماهانه یا سالانه به آن پرداخت می کنید که به عنوان یک شبکه ایمنی عمل می کند و هزینه های برخی از مخارج بزرگ را که اغلب غیرقابل پیش بینی هستند پوشش می دهد. انواع مختلفی از بیمه وجود دارد: بیمه سلامت، خودرو، خانه، اجاره نشینان و بیمه عمر، فقط به نام چند مورداشاره شد. در صورتیکه در مگا پروژه ها و پروژه ها یک سیستم و فرمول تامین مالی است.

دارایی، مالیه، سرمایه گذاری اطلاعات بیشتر: مدیریت مالی و مدیریت مالی امور مالی شرکت و مدیریت مالی استراتژیک امور مالی رشته ای است که به مطالعه پول و سرمایه گذاری می پردازد. این شامل پویایی دارایی ها و بدهی ها در طول زمان در شرایط درجات مختلف عدم اطمینان و ریسک است. در زمینه تجارت و مدیریت، امور مالی با مشکلات حصول اطمینان از اینکه شرکت می تواند به طور ایمن و سودآور اهداف عملیاتی و مالی خود را انجام دهد، سروکار دارد. یعنی:

(1) دارای جریان نقدی کافی برای هزینه‌های عملیاتی جاری و آتی است، و

(2) می‌تواند هم بازپرداخت بدهی‌های کوتاه‌مدت سررسید و هم پرداخت‌های بدهی بلندمدت برنامه‌ریزی‌شده را ارائه دهد. امور مالی همچنین با هدف بلندمدت به حداکثر رساندن ارزش کسب و کار سر و کار دارد و در عین حال ریسک و سودآوری را متعادل می کند. این شامل سؤالات مرتبط (1) سرمایه گذاری سرمایه است که کسب و کارها و پروژه ها باید در آنها سرمایه گذاری کنند. (2) ساختار سرمایه، تصمیم گیری در مورد ترکیب منابع مالی مورد استفاده. و (3) سیاست تقسیم سود، چه باید کرد با “مازاد” سرمایه.